Lyckat "jobb"?!

Efter min lyckade besiktning igår så skulle jag till bokhandeln och införskaffa massa prylar till ca 50 smällkarameller. Jag skulle dessutom passa på att byta en dubbelköpt ljudbok och behövde därför prata med personalen. Nu visade det sig att min telefon ringde i ett, i ett.
Efter att ha steppat runt i ca 10 minuter utanför är jag tvungen att värma mig någonstans och väljer JOY.
Som usel shoppare generellt har jag aldrig hittat något, annat än solglasögon, på JOY i synnerhet.
Jag traskade omkring i affären och drog lite här och där som pliktskyldigast, samtidigt babblandes i telefon.
4-5 gånger drog jag i samma kjol. Sista gången kollade jag prislappen som hade blivit nedsatt med 60%! WOW!
Men det var inte det som gjorde det.
Kjoltyget hette VERONICA. Ska jag nån gång fatta en pik och få hjälp på traven att impulshandla (annat än hus och sånt) så vore det väl nu va?

Med luren fortfarande i örat, samtal nummer tre, tar jag kjolen och går in i provrummet, hivar upp klänningen och provar kjolen. Tar den och går till kassan.
Min....!


Veronica har fixat en Veronica!!






Kommentarer
Postat av: Just little me

Bellissima e molto sensuale come te...

2010-01-14 @ 22:34:07
Postat av: Vera

Mucho gracias, mi señor guapo ;-)

2010-01-15 @ 11:34:58
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0