Slaveri, jan nr 17, 2010



Ni vet ju hur jag har det. Det har jag ju berättat men jag trodde att det skulle bli någon skillnad från hur slavdriveriet skulle se ut framöver efert allt stöd jag fick från gårdagens blogg.
TRODDE JA' JA!!!!! Nä, nä. nä.....

Först blev jag lite småväckt vid redan vid halvnio (!!!!!!!), sen bli tvungen att VAKEN ligga kvar och mysa och prata i säkert en hel timme med kli på ryggen exempelvis.
En HEL timme jag hade kunnat sovit på.

Sen långfrukost med en satans massa vitaminer och tjafs för att må bra vilket gör att jag måste dricka en massa god sån däringa Tropicana för att få ner't. Juicen är skitdyr och sen blir man tjock av juice har jag lärt.
Först måste jag dricka 1 glas för att det gör man, sen 1 till för tablett hög ett, sen 1 för tabletthög 2 och så håller det på.

Brödet är i ugnen, kaffet kokar och R väntar medan jag.....


....knaprar!!!!!

Sen lugn dag igen.

Vi åkte för att köpa en kedja (R), potatis (V) och kom på att jag skulle köpa godis, varierande, som får plats i 50 st toarullar.

När vi kom hem kastade jag mig över mitt jobb och tror du inte HAN vill ha HJÄLP.
Har jag bett om hjälp meed smällkaramellerna eller? Jag bara frågar?



JAG ÄR UPPTAGEN TACK!!!!!!!!

Nåt med nåt träd som lutar åt fel håll och kan landa på grannen osv...

Nu... nu är det så att jag egentligen är SJUK (ja,ja, läs snorig då men ändå) noch jag ska ut i kylan och fungera ANKARE!!!! Är inte det en midsommargrej? Typ dragkamp..!!!

(jag förlorade...)










Sååå.. e eländet klart än?
Men det var det inte riktigt....

NU går jag in och laga mat, tack!!








Kommentarer
Postat av: Ninni

Läste många bloggar här nu och det är ju helt otroligt vad du är bra på att skriva underhållande. Jag fnissade stup i ett. Det är humor i det du skriver och det blir lättsamt att läsa.

Tack för en trevlig stund. :-)

Kram.

2010-01-27 @ 18:38:51
URL: http://ninni1960.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0