Godkänt antagande

Igår besiktigade jag bilen med succé.

Ja, eller nästa men ändå var det ännu bättre än succé egentligen för jag fick bekräftat något jag alltid trott.

Jag har påpekat att jag tycker att en lampa känns trasig. När nån tittar är den det inte och när nån inte tittar så är den det. Jävligt frutrerande!!
Som med datorhelvetena typ...

Jag gick igenom igår med en anmärkning om att positionslampan var icke tillfrdställande fungerande.
Jag frågade farbror mekaniker vad han menade med det för att blinkerserna funkade ypperligt.

Positionslampa ÄR tydligen inte blinkers utan något mycket, mycket bättre. Det är den där lampan jag klagat över. PARKERINGSLAMPA hette det förut.

Jag sa att jag gnällt om den osv och han sa att så är det alltid det är därför de dömmer ut dem vid glapp. De funkar alltid när man ber nån att hjälpa till men aldrig när de verkligen behäövs. PRECIS SOM DATORER!!
Men nu har jag det svart på vitt. Jag är inte en tekniskidiot och heller ej knäpp. Allt detta tack vare bilbesiktningen. *ler*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0