En måndag i slutet av augusti...


Min son är så stooooor nu. 6:an!! Första sovmorgonen och första spanskalektionen - en milstolpe - raka spåret in i högstadiet. Grattis gullgubben!!

Helena hade en skitsnygg klänning på sig idag så jag bara kände att jag var tvungen att ha en liknande. Likasamma fast i annan färg. Det blev skitdyrt! Märklig grej det där... Nöjd var jag i alla fall.

Första leverensen med Linas matkasse och jag vart inte besviken. Idag åt vi wok och ett av barnen mumsade i sig gott i alla fall.

Idag har jag inte tid att skriva så mycket mer för nu känner jag för att titta på TV och sen ska jag jäklar i h-vete sova gott i natt, UTAN kli och klåda över hela kroppen. Jäkla psoriasis!! Hate U!

Kramizzz



Strålande sol
Varmt
Lite mulet på eftermiddagen
men det skärpte till sig



Kommentarer
Postat av: Helena Nygrund

Kom inte till jobbet med klänningen bara! Du vet att jag hatar när folk har likadana kläder och är snyggare i dem än jag ( vilket händer typ hela tiden). Puss!

2009-08-24 @ 23:12:09
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: Vera

Hahaha... Ingen risk sköna Hèlena.

Ingen strålar som du (särskilt när du har nya kläder på dig för då är du ju så vaaaaansinnigt lycklig. Min är dessutom brun så det är ingen som märker det. ;-)



Hugsy bugsy

2009-08-25 @ 08:30:07
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0