Fredagsmitatidigareforttillbolagetdax!!

Nu fubbar jag.
Jag bloggar på jobbet men det MÅSTE ju bara finnas någon undantag vid extraordinära omständigheter.
Force Majeur!! Blixtnedslag i router är definitivt ett sånt undantag.

Nu visar det sig att routern är intakt och det är den lilla svarta, varma dosan som sitter fast mitt på sladden som brunnit. Det finns säkert nåt chict litet namn för den där dosan men vad det är vet jag inte och tror att jag skiter i att lära mig med faktiskt. Så nu har vi SPARAT 800:-. Bra va. Nu måste vi bara köpa en ny sladfd med en svart dosa på, inte en helt ny router.
Vad ska jag nu göra med de där 800 kronorna???
Ett är säkert. Jag passerar bolaget på vägen hem (men det hade jag ju gjort ändå).

Kram på dig denna fredag och önska en bra helg gör du.

Hoppas jag kommer in i etern under helgen.

Kommentarer
Postat av: emma

Aja baja Vera! ;-)

Ha det underbart i helgen! Och jag lovar att hålla mig ifrån affärerna! Puss & kram

2009-08-28 @ 19:31:57
URL: http://elmyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0