IDAG, lever fortfarande...

Nu är jag ikapp mig och jag lever fortfarande.

Har varit hos Il dotore (eller stavning hit och dit).

Fanny:
Sluta planera min begravning!

Daniel:
Du kan ge fan i hur många spel du kan köpa för mina pengar!

Roland:
Du behöver inte oroa dig för huset i Spanien och eventuellt bli med barn på riktigt.

JAG ÄR INTE DÖFÄRDIG!!!!!
Jag har tydligen ingen infektion, jag har heller inte någon "grissjuka" och det verkar inte som om jag har någon galopperande lungemfysem!
Jag har tydligen bara en seg och långdragen virus som gått ner i luftvägarna.
Fick den vanliga och traditionella cocilanan så nu lär jag däcka gott!

Nu är ungarna dessutom tillklippta. Om ni ser dessa på stan så är det samma som innan om de är snälla, några andra skitungar om de är dumma:





Så! NU är jag "ikapp".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0