Godmorgon - eller nåt!

Sovit rent uselt i natt. Vaknade om och om igen och låg så länge.
Aldrig sover jag så skönt som när det blivit morgon och jag borde gå upp, efter en sån natt.
I det här hushållet är det en utopi för jag är med barnet Fanny.
Fanny sover inte alls på mornarna och då ska ingen annan det heller. Särskilt inte jag.
Sättet hon väcker mig på är inte heller speciellt trevligt. Oftast så gnäller hon eller så skriker hon. Fanny är 10 inte några månader gammal.

Steg upp och upptäcker att hon har långbyxor och långarmad tröja på sig. I detta sommarväder?
"Jag TÄNKER inte byta om. Jag vill inte HAAAAA fler myggbett!!!" skrek hon åt mig.

Tänkte vi skulle till stranden en sväng idag med för att se om det kanske gick lite bättre, men jag är helt nedröstad. Även av molnen innifrån stan nu verkar det som.

Tar väl tag i sånt som jag tycker mig göra mest. Ta ner och hänga upp tvätt.

I eftermiddag ska vi i alla fall till Heron för att frossa lite på Pizza Hut innan Harry P ska få roa oss i 2,5 timmar.

Jag har inte tränat en endaste liten timme den här veckan kom jag på. Inte bra!! Skärpning nu fröken, det får bli spinning och styrka i morgon helt enkelt för att sen vara barnledig i 2 dagar.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0