Back in business

Nu är jag hemma sen knappt en vecka och har massor att skiva och visa men får beta av det peu en peu helt enkelt. 

Till att börja med så är det ju så att du som känner mig vet att jag inte gillar att vara objektet som fotas i ett men har du dessutom träffat en person med en sprillans ny kamera så vet du att det är helt oundvikligt att vara den som BLIR fotad i alla möjliga och omöjliga situationer.

Om du dessutom lagt på dig ett oattraktivt antal kilon så…. Need I say more.
Men jag är fortfarande ickerökare och alla förstå-sig-påare säger att ”det är det värt”.

Ja, ja… åter till den nyinköpta kameran.
Den är nu testad till det yttersta och trots vissa objekt (hmmmm) så är det rätt kul med den där funktionen som bara tickar på kort utan att sluta.

Klick, klick, klick och man får en bildserie med kort tagna per sekund typ.


"Fan ta dig. Sluta fota."

OK! You asked for it....




HEPP!!!!



Funktionen fungerade även på linslusen Fanny fast hon gillar tydligen att posa mer än mor sin.









Återkommer inom kort med lite från vårt España.

Kramiz








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0