Molusk-en slusk? Nej bäst i test!

Vi skulle alltså äta 2-stjärnigt igår.

Vi skulle "döda" den sittande styrelsen i Wallmans Nöjen AB.
5 av 7 fick sparken och en sekreterande föredragare har inte den blekaste aning om inget (men 2 av dem fick nya jobb, varav en av dem gömde sig på jobb i New York).

Vi skulle i alla fall hålla gravöl på Matihas "hak" på Grand.
(googla på den du....)

Vi åt fantastiskt!
Jag satt innan å sa "ehhhh ska vi spara och ta Gondolen i stället" men efteråt måste jag faktiskt säga att det inte var dyrt.
Det var många slantar i ett bräde men inte dyrt i en helhet.

Nu ett smakprov:


Så! Det här ska föreställa ägarna, Hasse och Marie (Hasse till höger) och styrelseordföranden i mitten.

(Vince...
Jag missadse ställa om med blixt och så...)


Jäklar!
Kom på att jag kanske borde plåta lite.
Denna rätt var som synes GOD!


Mums.. Massa GRYMT mums. (kolla tallrikarna).



Åh typ 40 pers, 10% mindre än vi med samma antal personal.

Du M? Behöver du en personalchef eller?
(*asg*)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0