2009-10-02

Titta vad min familj kom hem med i fredags. Så gulliga de är!!

 





1 månad rökfri nu!

Om du tror att det innebär att  då har vant sig vid detta tillstånd nu så kan jag bara säga…. NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Saker som jag tyckt varit goda förut smakar inte så kul. Folk överallt luktar illa – särskilt ur munnen. Daniel ruttnar på mig när jag jagar honom med rollonen. Båda barnen åker in i duschen med shampoo oftare. Tvättkorgarna svämmar över. Valkarna svämmar över. Känslorna svämmar över. Tristessen sväm... ja du hajar!

 

Nu ska jag på kurs i helgen och det blir en riktig, riktig prövning. Jag kommer att sakna min familjs stöd. Här röker folk som inte röker i vanliga fall och det är så jäkla lätt att bara ta en liten, liten, osv. Jag behöver ”hålla handen” fortfarande när jag utsätts för dessa prövningar. Jobbet fungerar men de håller också handen (skulle inte våga fråga efter en cigg ens en gång).

 

Giv mig styrka, karraktär och moral till denna helg – 4 långa, långa dagar. Pliiiiis…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0