Rock the boat!!

Fan! Det här är en helt sjukt omtumlande vecka. Jag har inte landat i det och jag vet inte i vilken stump jag ska börja.

4 dagar med Carlos och gänget i Marielund slutade med att jag i söndags svävade 5 cm ovanför golvet och var i nåt "Hair"/Woodstock-stadie av "Love, Peace 'n Understanding".
Lagom hemma på Värmdö igen får jag ett samtal, ovanför tomaterna på ICA, av pappa som säger: Kan du skriva ett meddelande till personalen om att de har en ny arbetsgivare i morgon typ!"

Ehh... Va? Ehh Ja... Men vad ska jag säga till din familj och dina barn och barnbarn? Ska jag CC:a dem? (Fatta piken!!)

Hem! Skriv! Vin, tack!
Bluddrar skit på MSN.

Måndag...
Tyyyyst! Ingen säger nåt. Lite hejarrop men mest tyst!
Ehhh... Vart är jag anställd kan tänkas vara en fråga.

Måndagskväll: Ut med tjejerna. Vår årliga!
Arg som satan är jag redan innan pga av grinighet och närighet som tydligt visat säg över att elva personer har losat en stor del av ett "studiebidrag" p.g.a att läraren bl.a inte har en F-skattsedel.
Det gör väl inte så mycket i sig men vi skulle få ca 300:- tillbaka för att ha gått denna studiekurs i våras.
Men nu blir det inte så. Vi får, eller de får för jaqg avstår, ca 90:- tillbaka.
OCH??? SKIT såklart men ändå. Pengarna betalades i Januari och de borde ha betalats tillbaka vilket inte kan ske. Beklagligt men jag lyckades med tjat att få nästa en tredjedel i alla fall.

Tisdag:
Tjurigt som satan!! Vilken tjurighet!!! Jag är förvånad av att vuxna människor kan sprida så mycket negativitet bland alla och precis alla bara för att man inte fått som man vill i ett avseende men fått grymt mycket i andra.

Onsdag: Budgetmöte med styrelsen!
Que? Vilken rätt har vi att lägga en budget? Vad är detta för spel? Vi pratar om samgåendet!
Samma förvåning kommer över mig som ovan, men från högre ort!

Men jag har i alla fall köpt nya fliströjor till barnen, eftersom de "söp" bort de första på mindre än en månad:



...eller hur? Snygg flisa va? Jag e en looser här med. Hehe...

Ja, ja.

Jag har ansett att det är inte JAG som är Wallmans Nöjen utan Roland (tills i söndags) vad är det nu?
Wallmans 2Enertain? = Roa mig!!

2Entertain Wallmans = lycka till!! :-)

Nu ska vi äta, för nu kom en krävande sak hem.

CU!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0