Rolands nya kamera

Rolle har köpt en Pentax systemkamera. Ojojoj sicken grej.
Han trycker på knappen och vips så blir det helt lysande bilder och alla objekten blir magiskt fabulösa.

Döm själv.







och han hittade en klick, klick, klick funktion bara så där.



Så flicks 'n pojks.
Nu när jag serverat kaffet en tidig torsdagsmorgon, efter att ha kört ungarna till skolbussen och lämnat bilen på Meconomen, så tar jag mig friheten att kliva in i duschen för sen bär det av. Jösses så pirrigt.

Mäklarna ringde till Roland, tack gode gud, igår och sa att det blivit komplikationer med tillträdet.
Hmmmm... sa han.
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...  skrek jag!

Det visar sig att säljaren fått en stroke så tillträdet kommer att ske på hospitalet i Torrevieja vilket gör att det kommer att ta ingen tid alls i jämförelse med att sitta i väntrummet hos notarien en hel dag.
Nu kommer notarien dit och har bråttom därifrån.
Så imorgon vid 10-,11-blecket kliver vi in i vårt hus... *ler*

Nä va' fan. Duschen va' de'!

Ha det, så hörs vi om några dagar igen.


ps. Det blev ytterligare en väska så summan väskor landade på 8. *asg*















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0