Hela veckan lång

Idag fick jag snudd på på nöten för att jag har varit en usling på att skriva nåt denna vecka.

Jag måste försvara mig med två saker, njae tre tror jag.
* Jag är usel på att bara skiva lite, lite...
* Jag har varit på konferens hela veckan lång, samt lite PRääääääMIäääär!
* Jag har haft ett h-vete att få till några bilder eftersom jag tagit dem med mobilen och pryttlarna hemma verkar
   vägra allt ("det är som för gjort med hela skiten" citat Rolle). Bilder har jag förstått är det som betyder nåt. 

I alla fall.
Status den 18 juli 2009

- Jag är fortfarande ickerökare (men jäklar vad jag hade kunnat sno/tiggt en idag om jag hade kunnat)

- Jag har varit på en skitbra konferens i tre dagar (laddar/skickar bilder i morgon)

- Jag ska göra massa eländigt skit i helgen som jag ska intala mig att jag inte tycker är skit utan är kul. (läs: bära 
  sten, cementera, ta hand om tvätt för ett kompani och sen allt det vanliga)

Kommande rubriker:

~ SJ Service Academi och "think tank"

~ Mitt lilla jävla ciggarettsvinshelveteselände

~ Vardagligt liv som vanligt när jag bytt batterier i den VANLIGA kameran

~ Skrikiga barn och tjuriga gubbar

... och allt, allt, allt när jag hinner ikapp mig. Detta gör jag ju inte med teknik och barntjatsproblem, men stilla
   eder. I'm ladding upp and taking sats!!!

Om jag inte har min batterislukande kamera i närheten använder jag mig av mobilkameror. Det har jag väldigt lite för den går inte att "sladda över" till en enda av våra tre datorer här hemma. Den går heller inte att blåtanda över för vi verkar vara spritt tandlösa, gluggar här och där!
MSN med kopia på dator kan ju verka som en makalöst bra idé i detta fall om det inte vore så att den är bitmappad och bloggen inte accepterar det och våra datorer inte fattar när jag säger till dem att ändra.
Foto, msn, vänta till jobbdator, konvertera, maila, ladda upp, blogga. Var du jäkligt glad om jag kan få fram dagens bilder före midsommar. (varför just du nu skulle vara glad för det... Hmmm...)

Men här kommer två gamla, utlovade bilder som ska läggas på rätta platserna efter detta.

Skylt

"Sightseeing"


"Flyg fula fluga, flyg.."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0