Konferens

Jag lovade att återkomma med lite grejer som hänt i veckan, bl a konferens på SJ Service Academy.
Det är ett ställe jag kommer att använda mig av i utbildningar hädanefter.

Vi gick inte igenom någon form av utbildning men en sak utnyttjade vi oss, Think Tank! Sicken jäkla bra grej!!


Hellström drar Helsingborg då och nu. Söt färgkombination Micke! :-)


Ahhh... Han presenterade sitt nya Schlagerpalats, visuellt med.


Detta från topp till tå. Han satt och svettades ymnigt i sin "vanliga" träja med den cerisa tröjan under så att han kunde köra hela grejen i serveringskostym och då gjorde Richard en kupp. Han hoppade upp med sin skjorta från 1984, den äkta och enda, som han klädde på Micke.
Efter alla dessa dagar, all input och output så berättade Micka att t.o.m somnade i skjortan efter kvällen på Wallmans som avslut på dag två.


Underbara Bodil!


Jobbigt med konferens!


Bilden som kan göra mig arvslös. Pappa rastdansar till Cold Play!


...och så utsikten...!!


Nu har vi massor att jobba med framåt med miljoner av idéer!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0