Grattis till er nya utrustning!!

I Spanien är det totalförbud mot att prata i mobil och köra bil samtidigt.
Blir du stoppad så är det 300 euro i böter PÅ PLATS!!!! Inte nån räkning eller liknande. Har du inte 300 på dig får du gott stå kvar där tills nån kommer och löser ut dig - "Ring en vän!"
Handsfree är dock tillåtet.
Trots ovanstående är det otroligt få som har handsfree installerat i sina bilar, våra säljare inkluderat. När jag pratade med en av dem häromdagen vart det helt plötsligt tyst och en stund senare dök han upp i luren igen och sa "Sorry, jag åkte förbi en polis och vart tvungen att slänga från mig luren!"

Jag har idag hittat lösningen på detta.

Tjejer och killar i Spanien.
Jag skickar ner utrustningen för att fixa detta per omgående. Fungerar ypperligt med era nuvarande telefoner så investeringskostnaden blir försumbar. GRATTIS! Inget mer "duckande för Guardia Civil.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0