Igår

Igår var en helt galen dag.

Vi hade tänkt oss en stilla dag på stranden med omnejd för att avsluta denna påskhelg, som skulle vart stilla liv på stranden men blev ett galet jobbande och scoutande av lokaler mm.

Ja, jag ska ta det lugnare i framtiden, men att starta upp på distans kräver viss insats när man är på plats, så är det bara.

Sista dagen
Helt plötsligt blev vi bokade på möten till höger och vänster denna sista dag på plats innan maj.
Vi kom hem halv ett utan att ha ätit frukost med hela infarten fill med så mycket byggkrafs så att vi fick klättra.
Sen var det bara att packa ihop det "lilla" vi skulle spara på två timmar tills nästa möte i Alicante.

Roland tog det medan jag och barnen struttade runt på stan och började bli lite smått nervösa vid kvart i 6 när boarding är 19:05.

Vi kom till flygplatsen och var säkrade och konrollerade 18:50 och då satte sig Rolle med en Big Burger medan vi andra knallade sakta genom kön vid boarding när R hade boaringkorten i sin väska.
Fyra pers innan vi fått kliva åtsidan kom han och vi kom faktiskt hem till Sverige.

I morse vaknade vi av detta:


Våning ett kom idag, kommer då våning två imorgon eller?

De få vad de betalar för: = Färdigt!

Vi har att göra i helgen för vi betalade bara lite.


BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK. Ta mig hem till Torre istället


Sen ringde dottern vid sen lunch och skällde ut mig för att det var strömavbrott och de inte kunde laga lunchen jag förberett som de inte tänkt att äta ändå.

(vi fick tillbaka strömmen REDAN 20:30 idag. Tack för att jag har gasspis mm)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0