Mannapping!!!

Ja, då har jag alltså lyckats med min ”mannapping” nu.

Jag sitter på planet med en förvånad karl som faktiskt inte anat ett enda dugg.
FYYYYYY FAAAAAAAN vad jag är bra på att ljuga. Och mina kollegor sen.
Tack varenda en av er som snabbt fattat er och spelat med i mitt spel. Puss och gull på er allesamman!!

Barnen visste, dessvärre, inte heller något för då hade det inte varit en överaskning och ”napping” så jag berättade det för dem i morse… att DE inte skulle med alltså. Jäklar vad vissa blev arga och skrikiga samt skällde som en bandhund (inga namn) men efter att hon (fortfarande inga namn) fick höra vilken lurendrejapparat som var igång dragen så appilerade detta helt till hennes hornbeklädda sida och hon skrattade och njöt i fulla drag. Så bra då att min dotter blir stolt över mina ljugartalanger…

Om vi bara kunde få nåt att äta (det enda som var ätbart är såklart slut) och nåt att äta så blir jag nöjd tills vi kommer ner till Spanien, för det var dit jag mannappade honom.
Kanske dålig fantasi, kan tyckas, men jag ansåg att vi ville dit och eftersom det var jag som bokade så fick jag bestämma. Bra va??? ;-)

ps.
Vi fick inget att äta. Slut, slut, slut!!! (Ryanair)
Vi fick utsikt för den hade de inte lyckats göra slut på.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0