Premiär på Grease - den svenska versionen

Följande inlägg är skriven, eller har fått symboler inklistrade, av den personen som tydligen är orsaken till att den första scenversionen sattes upp av föreställningen i Europa och blev en export. En person som sett filmen hundra gånger, föreställningen 30 eller så och som fortfarande har VIDEOBANDET hemma och vars barn tittar på den nu.
Löjligt och okulturellt. Absolut men skitsamma (och jag var 12-13 då).



Jag har nu varit på Göta Lejons uppsättning av Grease - den svenska versionen. Det borde stå den HEMSKA versionen. Det var ta mig fan ett skämt.

Mitt betyg blir följande (och lyd rådet väl!!)



Så, nu sparade jag precis 600:-/biljett för dig. Grattis, det var gratis!!



Jens Petersen bedömer:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/scen/article6547971.ab










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0