Lata dagar under solen

Nu har det gått tre veckor sen vi kom hit och vi har haft fullt upp.
Den senaste veckan har vi haft Sverigebesök av Maria och Simon samt att Erik och Ricke dök upp oförappat.

Familjen sitter dock hemma och fryser i Svedala i skrivande stund och jag sitter på kontoret och inser att Spanska tydligen är nödvändigt i Spanien - MÄRKLIGT.
Det verkar som om jag får ta tag i det här ordentligt nu - costa vad det costa vill.


Lata stranddagar med gäster












Grannar och mina spanskalärare (typ)






Köket så gott som färdigt, bara att börja styra upp vart grejerna ska ta vägen i skåpen






Så, dags att shoppa lite middagsmat, hämta cavaglasen, dra mig hemåt, väcka grabbarna grus, hoppa i bikinin och ta en strandprommis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0