Födelsedag

Jag fyller idag. Jämt!! En 44:a.

Jag fick sovmorgon EFTER det att jag lyckades somna om. Somna om efter att Jens och Fridas arbetare drog igån cirkelsågen kl. 7:50.
Märkligt egentligen. Grannar som man ligger i halvfejd med för att de har läst min blogg och är griniga för att jag inte gillar deras staket mm. Grannar som tycker att jag förtalat dem med mitt inlägg om att de stulit en del tomt. DE har arbetare som väcker oss varje lördag sen november. Varenda jävla lördag från kl 8 sen i november. Fint samarbete kan tyckas.
Grannar som blev giniga när man inte sa till att man skulle elda på eldningsweekenden på Värmdö, (O ja, Jens och Frida!! Det kan grina till hos alla grannar!!)

OK, min födelsedag var det ju ja.
Fick sovmorgon, frukost, sen en tripp till IKEA och HERON där jag fick välja film. Jag valde den bästa ever!! Draktränaren!! Fan vad bra den var! Jag är glad ännu när jag tänker på den och Roland ska köpa den.

Sen gick vi till Grisslinge Bistraud och käkade! Toppen!!


På väg, hela 900 meter eller så till krogen.


Bra bord med sjöutsikt!


Födelsdeagspuss


Snygg grabb som är svår att fånga på bild. Denna är tagen i smyg!


<danile vill "blomma" mig! Ahhhhh...



Fanns inga bra bilder på kärleken men jag hittade faktiskt denna suddiga saken.


Så!! Slut på bildsviten.
Men... Jag fick barninfo idag som fick mig att stokna och bli mörkrädd.
De äckliga och vedervärdiga ungar som jag kallar "skitungarna" är tjyvar!

När de, med mina barn, är uppe i Mölnvik så snor de som satan. Tjyvar och beter sig.
Jag har sagt nej till umgänge länge men inte p.g.sa detta men jag är inte förvånad.

Ärligt talat, familjen TODD, skicka inte hit era ungar en enda gång till. De åker ut!! Med huvet före! OInte för första gången men denna gång med besked!!
Löngner, skenhelighet, tjyverier får ni ta hand om själva!!
FY FAAAAAN!! Tack ungar för att ni berättade!

Kram







Kommentarer
Postat av: Helena

Verkar som att du har haft en mysig födelsedag. Because yuo´re worth it!

Men du, vem var det by the way som kallade din stackars lilla tulla för tjuv??!! Skitfamiljen är ett bättre namn för dem va!?

Puss & kram från mig.

2010-06-12 @ 22:58:24
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0