Fredagen den 11e juni

Idag är det fredag. En helt vanlig fredag kan man tro men det är det inte se!! Det är fredagen innan jag fyller dubbelfyra, likjämt blir den fantastiska fyran. M.a o dagen innan min födelsedag.
Är väl inget speciellt med det förvisso om det inte hade varit för dögulliga och fantastiska Katarina.
Fy fan sicken entuiasmerande människa eller snarare kvinniska.
Jag sitter med TELIA i telefonen för 5e gången med det 6e felbeskedet och hon dundrar in genom dörren med en blomsterkvast. BLOMMOR!! Jag fick blommor av fantastiskt mysiga Katarina. Tackar och niger söta du!
Nu står det på middagsbordet och på, vad jag förstår, frukostbordet som inte jag ska duka.
Kan bara bli hur bra som helst.


Titta vad fina de är! OCH Liljekonvaljer som luktar så bedårande gott.


Inte nog med det.

Jag kände mig rätt låg i övrigt idag och jag kände mig som en 15-åring som blivit uppläxad av mamma och pappa med utegångsförbud som konsekvens. Det kändes faktiskt som skit!!
Jag vill inte vara femton igen och särskilt inte som vuxen som inte får visa leg på bolaget och på ATG:n.

Det försvann det med - tack gode gud! USCH!!!
Stackars ungar som ska bli femton en vacker dag.

Kontorsråttor på HK
Jag lovade bullar nästa fredag för att jag slog ihop födelsedag och långledigt. Jag har nu ändrat mig till torsdag eftersom många går redan tidigt nästa fredag samt att vi ändå får paj eller liknande från Golden. Torsdag is the shit, m.a.o!!

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Helena

Katarina rules! Men du är inte så dum du heller baby, det var ju därför du fick blommor av henne! Om tjugo minuter blir du dubbelfyra! Hej då söta 43-åring. Vi kommer att sakna dig! Som tur är träffar vi snart en dubbelfyra, men henne hinner vi tyvärr inte ha så länge innan hon drar till sydligare breddgrader! Puss på dig härliga Vera.

2010-06-11 @ 23:42:48
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: Vinchento

Congratulazioni per il compleanno. Io vi amo e mi manchi molto.

2010-06-12 @ 01:04:41
Postat av: Ninni

Vad kul att få blommor så där oförhappandes. Förstår att du blir glad.

Vad mycket ni har omkring er nu med uppfräschning och försäljning av huset bl.a. Vill ni inte bo kvar nu när det blir så fräscht?

Kram.

2010-06-12 @ 16:13:54
URL: http://ninni1960.spaces.live.com/
Postat av: Vera

Vincent: Grazie. Lei ha un bell'aspetto.

Helena: ler

Ninni: Och byta en nyrenoverat hus i paradiset mot höststormar i juni? Nääää....



Kram på er!

2010-06-12 @ 18:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0