Möhippa med påle

Igår kidnappades min kusins blivande fru för en heldag med mys med familj och vänninor.

Jag hade inte för avsikt att släpa med mig en stor kamera på stan hela kvällen som i värsta fall skulle supas bort så ni får leva med några taffliga mobilkort som jag tog när jag kom ihåg.

Jag var inte med från starten, kl 09:00, utan hakade på på eftermiddagen. Då skulle det gnuggas påle.
Poledance!
Nu gott folk ska jag tala om att jag har en helt annan respekt för strippyrket och de är värda lite sedlar då och då i dricks.
Förvisso kanske jag kan skylla på min påle, den måste varit trasig, men jag tror inte att det verkar vara så troligt.
Lena PH gnuggar sig upp och ner längst en stång och sjunger:
ONT, DET GÖR ONT.... (Japp, men inte just nu)
ONT, det gör ont en stund på natten... (nä, nä nä, då gjorde det inte ont alls)
...men lite på dan (WOW!! LIIIIITE.. Gjorde så fan så ont! Backade ner för trappan, tack!!

Ja, ja...
Möhippa har vi i alla fall och bruden blir förhoppningsvis gift. Inte för att vi har ställt till med nåt utan snarare tvärtom.


Så här såg det ut utanför pole-stället. Smart placering... ;-)


Praktiskt. Mitt i stan, men varför inte ute hos oss i skärgården?


Under tillfixning innan middagen


Partyglada tjejer


Och den glada, blivande Fru Torlén på Undici







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0