Tradition

Vi har en tradition och det är att mina föräldar kommer på middag när nån av oss fyller år.
Inte så orginell förvisso, men har man förldrar som är uppbokade som mina kan man se det som en bedrift.

Nu har Mina föräldrar varit här på middag och det var FANNY som bestämde middagen. (Märkligt!!)
Lammytterfilé med tillbehör!!

Tårta skulle det tydligen vara med. Tårta på MIN födelsedag och jag som inte så där gillar tårta - men det gör FANNY se!! *suck*

Roland hälsar välkommen


Fanny kirrar kaffet.

Mamma och pappa kollar film från Spanien på världen lättaste filmkamera.


Världens mörkaste bild men du ser havet va? Eller sjön klanske det heter?! ÖSTERSJÖN!

Tack mamma och pappa för en trevlig middag.
Puss!!






Kommentarer
Postat av: fanny

mamma din blogg var bra och forlåt att jag bästemde på din födelsedag kram fanny.

2010-07-06 @ 14:28:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0