Mamma 69

Mamma fyllde 69 igår och bjöd på middag idag, dagen efter, Tack mamma!

Mamma och pappa har inget kök just nu och därför vart de "tvugna" att hitta på ett alternativ. Nu blev det äntligen vår närmsta krog, Grisslinge Bistraud.

Rulla hem till oss (för första gången)...

Innan vi gick ringde Sussi och jag satt i telefonen ett tag.





Fannys vanliga!! Se minen...


SÅ! Städad å klar!!

Bistraud och mamma får present.

Nu fick jag mamma att släppa...
Mor och dotter och jag ser att vi faktiskt är lika.


Här har ni mor och dotter..

och mor och son (den arvslöse)


Pappa, min pappa kan ju inte koppla av alls..
Vart hittade vi honom?

Joho. Honom hittade vi i köket.
De var typ "stennöjda" eller...


Här är resten. Alla söta och vackra.

Mamma!


Pappa!


Bror med fru!


Min dotter med kusiner.


och sonungen...


Tack mamma för mycket god middag. Jag älskar er båda!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0