Mördarmord

OBS!
Inget för kräsmagade och djuraktivister!!!


Nu börjar mördarsäsongen.
Jag mördar alltså mördare.

Mördarsniglarna är här och eftersom det regnat idag är de extra alerta.
Det finns lika många tips på att ta livet av dessa som sniglar, tror jag.

Vi har valt denna variant:


Burk med lock


Ättika


En omgång engångspinnar från take-awayen


Ett objekt


TADA!! Cocktail!

De dör omgående så ha inga såna känslor. Kräftkokning fast annorlunda liksom.

För några somrar sen var de helt galna och invation var ett begrepp. Jag lockade ungarna med 50 öre per snigel men när de 15 minuter senare var upp i 96 st vart jag tvungen att revidera detta.
Fattar'u att vi nu talar om massmord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0