Uppdateringar

Nu har jag uslat mig och varit fruktanvärt dålig på att blogga. Jag har även glömt att ta kort. mina tankar är mest i Spanien men jag bor ju faktiskt härhemma i Sverige än så länge.

Jag glömde kameran på Valborg, glömde den på 1 maj på Skägga och jag helt glömde att ta kort idag när Niklas, Linn och Theo var här. Sen dök sväfar upp och det enda jag kom ihåg var kaffet.
F'låt!! Sorry! Perdon!

I alla fall har vi hunnit att eld lite och min Fanny har poserat.
Vassegoä!!




En liten del i taget.


Kom och hämta ved, tack!
Vi erbjöd många ved, en familj kom. Tycker det är märkligt.


Med risk för att bli stämd har en av mina grannars hus hamnat på bild men det är träden och veden jag fotat och erbjuder gratais (till vissa).


Här eldas det, på en av oss kommunen tilldelade dagar, men för säkerhets skull har vi sagt det till några.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0