Invigning av den nya lokalen, 17 september -10

Nu var det ju faktiskt ett tag sen men jag hade fullt upp hela den dagen och var något stressad så jag tog inga foton. Det gjorde dock Abtin så jag lånar hans.

Att jag var stressad syns nog eftersom jag inte ens sett till att få till en frisyr. 15 minuter att duscha och hoppa i en klänning fick jag. Glada var vi i alla fall.

Invigningen gick galant, trots ofrisyr, och vi firade med en middag på Vela Beach med hela styrelsen och ledningen från Sverige.

Några timmar innan vi skulle ha 100 per på invigning hade vi inte ens flyttat in i lokalen. Hantverkarna höll på för fullt och helt plötsligt började det skvala in från taket då nåt hände med ACn och rördragningen.
16:00 invigning och 16:10 körde vi ut handverkarna.
Ja, vad kan man säga. Det är väl så det ska vara....

Bilder innan
Bilder under
Bilder efter

Kommentarer
Postat av: betty

hej fina bilder från invigningen du och klart snyggast . Jag har lagt ut bilder på facebook från invigningen kram betty

2010-10-17 @ 12:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0