Nagelbandsgnag




För första gången på många, många år har jag faktiskt resfeber.
Nu smäller det! Nu är vi med halva foten in på flyget för flytt.

Jäkligt märkligt egentligen att jag ska ha resfeber. Det är nog mer flyttfeber men ändå är ju merparten av grejerna kvar här i Svedala och nu ska det kajkas ett gäng gånger åt det här hållet istrället för åt andra hållet.

Ikväll har vi några grannar över på skumpa och snacks samt att mor och far kommer fast mest för att fira min storas, STORA, JÄTTESTORA kille som fyller 13 år i morgon. Han har klart tjyvstartat vad gäller tonårsbiten förstås.
Jäkla skitunge!! Vuxit om mig exempelvis och det hade vi bestämt att han skulle vänta med. Skitungen är redan 178 cm över havet, har 45 i skor, mörk mustach, långa hårstrån på hakan, basröst och finnar. HAN ÄR 12!!!!!!!!!!!
Tror att det är likabäst att han fyller 13 nu så att vi kan skylla på det.

Nervöööööööööööööööös!! Bäst att ta ett glas vi och riskera att vara fnissig redan innan grannarna kommer. Kan aldrig vara fel med glada människor inledningsvis. :-D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0