Vilken motion passar bäst?

Visste du att det finns luftfiter i centraldammsugare som man måste byta?? Knasigt. Hur ska man veta det?

Det är ungefär som med den SPRÄNGDA varmvattenberedaren....
"Jag vill reklamera en beredare!"
"Jaha, det låter som att du slarvat med att motionera ventilerna": var svaret.

Jag motionerar ju inte ens själv så hur fan ska jag då veta att ventilerna behöver motion?!
Och vilken motion passar bäst för en ventil? Prommis? Spinning? Simning? Yoga?
Ventiler på gruppträningspass
Gruppträning, Vent Class

Ja, i alla fall ska jag förbi nån slags firma nu och hämta upp ett luftfilter så kanske min dammsugare, som varit sönder i över 2 år, kanske börjar fungera igen nu när den knappt är min längre... Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0