Svårt

Usch vad jag tycker att det är svårt att packa.
I morgon ska vi till Sverige (kallt!!) för att sen på tisdag dra till Kenya (varmt!!!).

Jag måste nog erkänna att jag inte bara tycker det är svårt att packa utan det även är väldigt ångestfyllt. Jag tror alltid att jag packar fel och att jag glömmer viktiga saker vilket leder till att det alltid blir i sista stund och då packar jag självklart fel och glömmer viktiga saker. Smart va??!!

Om ett dygn ska vi till flyget och då ska väskor och packning för fyra personer vara med och än så länge ser det ut så här:


Men jag har i alla fall tagit fram väskorna. Det är inte så pjåkigt det.

Nu skjuter jag på det lite till, hoppar i duschen, drar till världens bästa jobb och sen, senare kanske jag kan ta tag i det.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Packa är alltid svårt, tycker jag.

Hänne hade vi -28º nu på morgonen men det är bara -16º nu.

Ha det så trevligt på dina resor!

Kram.

2011-02-19 @ 11:44:37
URL: http://ninni1960.wordpress.com
Postat av: Helena

Svar: Haha, men R gillar i alla fall klatschiga strumpbyxor, så hur gör du nu när det är för varmt för såna!? :-)

Fast han gillar säkert dina spiror á naturelle ännu mer. ;-)

Kraaaaam

2011-03-10 @ 20:55:53
URL: http://helenanygrund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0